glá påsk!

glad påsk mina fina läsare! <3

hejhej!, har ju inte kunnat blogga eftersom jag inte har något internet på ipoden hos dellas mamma, oså glömde jag den hemma..
jag och della har inte gjort så mycket idag, bråten kom ner förut så vi spelade lite pingis och grisen i mitten ;)
så gick vi ner till ica och hyrde film, sen så skulle bråten hem och käka, men tror hon skulle komma sen vet inte riktigt.
så nu är vi hos dellas pappa och ska sova här så nu har jag internet på min data!
hörs sen puss!
haha bild från typ 2009 eller något opå getskär!


Kommentarer
Carolina

HAHAHHAHAHA jag orkar inte...hjahahhahahahhah :D

Datum: 2012-04-07 | Tid: 23:57:09
Blogg: http://carolinaabrandt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback