min otroligt roliga onsdag kväll!

hejsan! inte gjort ett skit ikväll typ haft jätte tråkigt och de har gått as segt!
fixade ansiktsmask oså svarde på lite frågor i mopedboken..
borde igentligen sova nu för ska upp kvart i åtta imon(..) för jag ska vara i ale gymnasium klockan nio för att spela dodgeball med fritidsgården, lääär ju ångra imon att jag inte har gått och lagt mig, men jag får skylla mig själv ;)
sen är det träning klockan sex tror jag, hoppas inte den blir inställd som den i tisdag blev, as taggad för träning typ!
ska nog lägga mig och sova strax, finns inte så mycket att göra och ingen är social på varken facebook eller sms..
men vi hörs imon på morgonen eller i ale gymnasium! puss på fisen!

bebis emma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback