Förlåååt..

 
HAHAH då och nu xd
 
 
Förlåt att jag inte har bloggat på hela morgonen men vi vaknade vid halv tio och har inte gjort något vettigt alls.
Spelat på mobilerna,kollat tv och städat ;)
Så nu har vi precis käkat så Ebba ska bara byta om sen ska vi åka ner till älvängen för att lämna lite saker och hämta lite saker..
Sen efter det så ska vi ner till Alafors för att vara med Bea och Victoria! :D
Sen ska vi till ku förutom Ebba för hon har träning, men hon ska nog komma efter den!
Sen efter ku så ska vi nog hem till Ebba så ska alla vi sova där, kommer bli så mysigt sååå!!
ska försöka uppdatera lite bättre men vi fårse om jag har något internet osv!
Men vi hörs senare puss mina fina läsare :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback