Gårdagen

Denise dop var jätte fint och hon är så otrolig söt så de skriker om det!!
Åkte därifrån vid halv fyra så skulle vi möta Maria och Ebba i agnesberg sen åkte vi vidare till bröllopet.
Det var ju hemma på deras trädgård men allt gick skit bra och det var hur kul som helst verkligen!
Först så serverade vi champagne bål osv till dom som kom, sen skulle vi ju kolla så alla hade öl och vin på bordet och aa massvis med saker.
Men det var verkligen asa kul!
Så jag och Ebba har fått tanken att kanske gå restrurang eller bartender osv :D hade varit asa fräckt!!
Vi var la hemma runt fem i ett tror jag, herregud var mina fötter och rygg värkte det var helt sinnes, eftersom vi alltid rörde på oss eller va man säger och hade skor hela tiden.. Men det var värt det och vi fick ju pengar för det så ;)
Men aa det var jätte kul verkligen, skulle lätt göra om de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback