Looonleeeey :))

Sitter i en stol på övervåningen hemma och gör inte ett skit!
Har inte gjort något alls idag typ..
Duschat och städat i mitt rum.
Rätt gött fast ändå inte känns lite ensamt eftersom jag alltid varit med någon nu dom här sista veckorna ;)
Hahaha nej men aa väntar väl på att Kelly och Amanda ska komma hem så jag iallafall har något att göra ;)
Ska sova hemma idag för jag skulle igentligen upp tidigt imon och lämna in min moppe men nu blev det inte så och jag fick reda på det nu ganska sent så har inte pratat med någon så jag får skylla mig själv :D nej men de är ganska gött att vara ensam men inte för länge..
Hahahaha aa men jag bloggar mer imon eller ikväll ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback