Mina naglar :(((

Bildlektionen idag va inställd sååå göttt!!
Slutade typ tjugo i två eller något då!
Men hann inte blogga för vi åkte upp till mormor och sedan handlade och väntade utanför Ale gymnasium till kvart i fyra då Kelly slutade..
Så vi fick skynda oss hem och allt eftersom vi skulle vara vid pack online vid fyra.. Kom ungefär en kvart försent..
Trodde seriöst de skulle vara skit tråkigt men va ändå helt okej men as go funk musik och halva vårat goa lag! Och så klart fikan <3333 ska tillbaka imon också och göra de sista.
Har precis duschat mitt hår så nu har ja ingen aning om vad ja ska göra men aa :D åh juste mina lösnaglar lossnade när vi höll på och jobba :((( bloggar mer sen eller imon puss!!

Fastnade inte riktigt på bild så nu får en bild på en av världens finaste killar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback