Moppe gangsters

Hejsan jag och della kom precis in typ. Var först vid himla och träffa en av dellas killkompis sen så åkte bi runt lite oså så körde vi till nödinge och träffa några ande där och typ bara pratade osv.. Sen så träffade vi Sebastian och Oskar så spelade vi fotboll med dom och lite sånt.. Ska snart åka till Michaela så ska jag della och Ebba åka till Hulta och bada (kaaanske) sen så sover vi hos micha ❤ bloggar mer imon eller sen om jag har internet pusspuss. Juste ska bara hälsa till världens bästa fadder eller föredetta fadder Tobias!! Du är bäst!



Kommentarer
Anonym

Föredetta ska han sluta?

Datum: 2012-07-28 | Tid: 11:12:14
Emma

Nej, men vi är ju inte konfirmander längre så han är ju inte vår fadder nu, så nej han ska inte sluta :)

Datum: 2012-07-29 | Tid: 13:07:13


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback