SÅ HIMLA GLAAAAD

IIIIIIH KLARADE MITT MOPPEPROV IDAG ÄNTLIGEN fick 52 av 52 så jäkla klockrent, tredje gången gillt!
Så nu hra jag det äntligen!!!
Förlåt att jag inte bloggade igår men jag fick massa fint, smycken och pengar!
vVar först hemma hos mamma då och firade, sen vid halv fem åkte vi till pappa och firade med min stora syster och hennes kille och två barn, jätte mysigt! sen när jag kom hem så pluggade jag så hade inte så mycket tid att blogga! men ska bättra mig jag lovar, ni får bilder på konfan lite senare..
Har träning ikväll klockan sju till halv nio och efter det sover jag hos min goa kusin Della.
Så får vi se vad vi hittar på, ska fixa tidsinställda så det inte står helt still på bloggen!
Ha de bra puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback