irriterande..

asså det är as irriterande att jag inte kommer in på blogg.se appen på ipoden.. någon som vet varför, kommentera isf då får ni en stor puss!!!
 
Tisdags: Åkte jag ju upp till Ebba och sov där.
Vi dansade på wii, kom inte ihåg va de hette men typ just dance 3 eller något, as kul!
Sen så kom Jonte och Wille upp så aa vi fortsatte dansa, sen kom Colin och Niko upp.
Så vi dansade lite till sen la vi oss i sängen och kollade på snuten i hollywood 2 tror jag det va, dom drog väl runt tolv tror jag, sen slocknade jag och Ebba med en gång!
 
Onsdag: Jag och Ebba var väl uppe runt halv tio för vi skulle mata lamm osånt vid elva så det gick väl på mindre en än halvtimma tror jag. Sen kollade vi på filmen vi hyrde igår som vi aldrig orkade kolla på igår. 
A little bit of heaven, helt okej film!sen var vi nere och lämnade den och åkte till nödinge för att handla lite saker till Ebbas mamma så gick vi in på lindex osv..
Så kom några av Ebbas släkt osånt, så ebba klippte sig,färgade håret, satte i lös hår och dip dye, skit snyggt verkligen!! Sen när klockan var runt halv ett på natten så vågade vi mitt hår för vi skulle ju ta kort med konfan osånt på Torsdagen, vi skulle vara i kyrkan klockan 11 -.-
 
Torsdag:Vi gick la upp runt halv åtta eller något.. Och var i kyrkan kvart i elva tror jag.
Så vi gick igenom dramat och det först sen skulle vi gå igenom i kyrkan vad vi ska göra, hur vi ska göra och när vi ska göra vad, sjöng och lite sådant också.
Sen så käkade vi pastasallad och efter det skulle vi prova kåpor och sedan ta kort..
Jag gick lite tidigare för jag skulle iväg till mölndal och göra en sak.
Sen när jag kom hem åkte vi direkt till vårdcentralen för att jag skulle ta andra dosen av livmoderhals cancer, ont som FAN gjorde det!
Sen kom Ebba så åkte vi till nol och var med Bråten och Brandt och gjorde lite grejer sen kom jonte och linus osånt..
 
Orkar inte skriva mer så jag säger godnatt nu. Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback