tråkigt väder = seg Emma..

Riktigt skönt att äntligen fått sova ut!
På hela sommarlovet har jag alltid gått upp innan nio, as segt.
Så idag somnade la jag rint kvart över tolv, och vaknade inte förrens klockan va tolv eller något, as gött.
Har inte gjort ett skit idag, bara degat, pratade med Della i telfonen i typ 1½ timma eller något ;)
Ska snart hoppa in i duschen, sen får vi se vad som händer idag, ska iallafall sova hemma idag för jag ska upp vid halv tio för att della konfimerar sig imoon!! 
Och jag konfimerar mig ju på söndag klockan elva,helt sjukt att jag gick hela vägen och inte hoppade av liksom.
Var nära på att hoppa av flera gånger, men jag är riktigt glad att jag inte gjorde det, för annars hade jag ju aldrig gått på sommarlägret, asså helt sjukt va goa människor/faddrar det finns asså, så jäkla kul hade vi.
Särskilt när vi skulle sova och alla i mitt rum va as stökiga så nattvakterna va inte särskillt glada på oss någon utav nätterna ;) Men riktigt kul var det och jag saknar det as mycket..
Men vi hörs typ senare eller något, puss!
gullig bild.. vill vara liten igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback