tagga cup ikväll/natt!!

kom hem tjugo i två riktigt gött att inte sluta tre idag faktiskt!
känns inte som en riktigt skoldag eller det har gått asa fort.
För vi hade svenska i en halvtimma och då kollade vi på film, sen efter det gick vi till pelarteatern och kollade på den teatern och den höll på i typ 1½ timma, sen skulle vi gå ner till skolan igen så käkade vi sen hade vi no i 40min och då kollade vi också på film, så denna dagen har gått svin fort!

så just nu gör jag inte så mycket ska snart kolla på one tree hill :)
sen ikväll/natt så har jag cup, vi samlas halv elva tror jag och första matchen är tjugo  över elva, ganska segt faktistkt..
men bloggar mer sen ska ner och äta nu, pusspuss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback