Im in fucking love!!

Åååh asså herregud one direction!!! Jag är seriöst jätte kär!
MÅSTE VERKLIGEN FÅ JÄVLA BILJETTER JAG MÅSTEEEE! Vi skrek som tre jävla judar hemma hos Linus när vi kollade på X-Factor och 1D uppträde! Åååh måste verkligen ha biljetter! Jag skulle seriöst älska den personen som säljer biljett till mig :(((
Aa kollade iallafall på X-Factor hos Linus med han,jonte,Affe,Carro,Carro och Linus. Sen så typ gömde vi oss och skrämde varandra barn som vi är ;)
Just nu ligger jag och Carro i sängen och har precis käkat glass och kollar på gossip girl, hörs imon puss!!



Kommentarer
Anonym

Jag har två biljetter jag nte vill ha, skulle kunna sälja dom te dig

Datum: 2012-11-03 | Tid: 21:48:58


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback