Igår!

Det jag inte kunde berätta igår va att jag,Brandt,Amanda,Michaela,bea,bråten och Matilda hade en överraskningafest för viccis!
Så vi va hemma hos Matilda och överraska viccis, så vi käkade tårta sjung Singstar och lite sådant.
Sedan åkte vi ner till nödinge och köpte glass, sen åkte vi runt lite överallt i nol,alafors och älvängen.
Så när vi va i älvängen utanför vårdcentralen så krockade Amanda och micha i Matilda och viccis så Amanda och micha ramlade och slog sig :( så stod mopparna på vägen så kommer de en bil med fullfart och stannar framför oss och typ skriker vafan gör ni så vi fick ju skynda oss att akta på mopparna och allt.. Sen så bara gasar han och skiter i att Amanda och micha är skadade och allt.. Så kommer han tillbaka efter fem minuter och ska styla lite för oss så han sladdar och kört fort in i rondellen och tappar kontrollen och kör rakt in i en lyktstolpe så den flyttar sig typ fem jävla meter helt sjukt! Så går en kille ut ur bilen och kollar på bilen så går han och sätter sig igen så kör dom iväg som om inget hade hänt typ. Så vi började ju as garva, rätt åt dem ;)
Sen åkte jag,micha,Brandt och bråten till Affe och va med honom,Linus och Arvid, åkte hem sen vid halv två eller något..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback