kaos, att folk alltid ska sura över små saker..

hejsan, drog ut med bråten och amanda vid typ halv elva eller något så var vi ute och åkte moppe tills Anton ringde och bad att vi skulle komma till kock.
Men vi sa att dom fick möta oss vid sjövallen. Så kom anton,felix,oskar,amandus,fredrik,samuel,per,hampus,philip och viktor så stod vid ´typ ute på en väg någonstans vid sjövallen och typ tjötade.
så åkte jag och hämtade kelly och amanda för dom skulle hem till kock, så stod vi och tjötade lite till tills de började regna då alla drog hem till kock förutom jag amanda och bråten för bråten skulle vara hemma vid tolv..
så nu ligger jag i sängen och pratar med amanda och carro i telefon, så vi hörs imorgon pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback