dålig uppdatering

förlååååt att jag inte bloggade igår men jag orkade inte..
Efter matchen åkte iallafall jag ner till bråten och va med henne och brandt.
Vi spelade fifa,kort och lite annat, sen så kom ebba och viccis så vi typ dansade osv ;)
sen vid halv tio eller något så kom Linus,Jonte,Affe och Emil.
Så alla vi satt och spelade quizkampen tills vi kom fram till att vi skulle dra ut och ägga hus ;)
Så vi åkte runt lite i alafors så satt det två tjejer i en busskur och väntade på bussen, dom hade klätt upp sig och allt så anntagligen skulle dom på fest ;)
så linus och jonte kör precis utanför busskuren stannnar och kastar äggen på dom, HAHAHAH herrregud va kul!
Sen åkte vi till linus och var där i typ en halvtimma sen drog jag och carro hem till henne så satte vi på en film.
Kom hem för en stund sedan, ska spela match med damerna mot hermansby.
samling halv tre, vet inte riktigt när matchen är slut men jag bloggar när jag har kommit hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback