Hos bråten

Igår så var vi ju hemma hos viccis och käkade tacos och fruktsallad, otroligt mysigt!
Sen så åkte vi hem till michis så kom Alfred,jonte och Linus, vi gjorde inte så mycket var inne en stund sen drog vi ut, sen sp åkte dom hem vid tolv..
Så träffade vi Tobias och Olof en snabbis igår också :D alltid lika trevligt!
Sen efter killarna hade åkt hem vid tolv kollade vi på film, eller såg halva sen gick vi och la oss ;)
Sen idag så åkte vi hem vid ett eller nåt så duschade jag osv kollade på the oc.
Så skulle jag Ebba och viccis ta bussen vid tjugo i sex men vi missade den..
Så vi gick hemmifrån mig till bråten, så ni sitter vi på Carros rum och gör inte så mycket.
Hon ska snart käka och så skulle Brandt och Emma komma hit också!
Bloggar mer imon eller ikväll pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback