sjuk match..

spelade ju match mot lindome.
Vi spealde jätte bra i första halvlek och ledde med 1-0 även fast dom var riktigt tuffa och råa så hade vi ändå spelet!
Det var några i lindome som var jätte råa och armbåga en osv, fick en axel rakt på näsan och bea blev knäad i magen.. och domaren blåste aldrig, så våra tränare va jätte arga för att domaren inte blåste.
I början av andra halvlek hade jag bollen på kansten så va en utav dom tjejerna som var råa på mig så åkte bollen ut, så jag vänder mig om för att ta markering och då går hon in i mig och trycker till mig hårt som fan!
och jag var riktigt irriterad för hon va på mig i första halvleken så jag vände mig mot henne och skrek va fan gör du och putte henne bakåt. Så gick hon efter mig och putte mig skit mycket så jag blev riktigt jävla arg och jag visste inte vad jag skulle ta vägen, har aldrig varit så arg på en match.
Så jag slog till henne i huvudet och drog tag i hennes hår så kastade jag ner henne så hon började gråta så jag vände mig bara om och sket i det. Så kom massa från mitt lag och samlades runt mig osv, jag fattade typ inte först va jag gjorde? har aldrig gjort en fluga förnär när jag har blivit arg, utan bara sagt något och skitit i det.
Men jag var riktigt jävla arg och fick en adrenalinkick och kände att jag var tvungen att göra något så allt blev typ svart, kommer inte riktigt ihåg vad som hände men domaren pratade med mig och gav mig ett röttkort och då bröt jag ihop och va ledsen samtidigt som jag var arg för att jag åkte ut och inte hon andra?!? när det var hon som startade allt! så hörde från publiken hur arga dom blev för att jag fick rött. men sen så fick hon andra också rött, så jag var ju inte med på andra halvlek nästan..
Men fick inget skäll för det var många som tyckte jag gjorde rätt som sa ifrån, för hade domaren blåst från första början när hon var så rå så hade jag förmodligen inte reagerat som jag gjorde.. 
men men gjort är gjort så nu är jag avstängd nästa match, men det var riktigt värt för hon förtjänade den smällen det tyckte både jag,laget och publiken!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback