fml

förlåt att jag inte bloggat ett skit idag, men har inte kommit in på bloggen på ipoden sen imorse???
har inte gjort så mycket idag matade lammen ju sen har jag inte gjort så mycket.
skulle pluggat men kom aldrig så långt, fastnade på youtube och kollade på massa gamla typ tv program som gick när man va liten t.ex hey arnold,rockos moderna liv, katthund, nalle har ett stort blått hus, kabom och nicke och nilla!
så jag och kelly fastnade framför nicke och nilla och letade efter avsnitt men vi kunde inte hitta dom..
men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gossip girl! har fått låna säsong tre nu av ebba, men kommer typ inte ihåg något eftersom de va så längesen jag såg dom andra avsnitten och det, men skit sam ;)
godnatt hörs imon!


ÅÅÅÅÅH FUCK MY LIFE ORKAR INTEEEEEEEE!!!
HATAR MITT LIV KOM PÅ EN GREJ NU ELLER MASSA..
FYFAN HATAR FITT PÅSKLOV -.-


Kommentarer
Krystian Wallaby

Jag vet hur det känns när det gäller med plugg, jag fastnar ofta på Youtube och kollar på olika serier. Förresten så har jag sett faktiskt Rockos Moderna Liv fast på engelskaversionen (jag hatar engelskaversionen så) och jag letade efter svenskaversionen överallt, hela s***** är helt spårlöst, vet du vart har svenskaversionen tagit vägen? Juste...gillar du Rockos Moderna Liv? :)

Datum: 2013-07-15 | Tid: 03:02:34


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback