8 mile

Var ute i älvängen och åkte runt hämtade Michaela och Victoria så var vi i nödinge en snabbis och sen när vi åkte tillbaka till nol så ramlade jag med moppen.. Gled från gräset ut på asfalten så jag inte kunde böja benet och fick lite skrapsår på armen för sen tog nästan hela smällen.. Men nina kollade knät och de var bara lite svullet så nu är det bättre fick voltaren så de värsta har gått över nu. Har mest ont i armen, kan inte bära tunga grejer eller typ ta i med handen för då gör det ont, menmen jag får skylla mig själv om jag ska gena ut i gräset när det har regnat och är blött. Men nu ligger jag ensam i Carros rum och halv sover och kollar på Eminem medans dom andra skjutsar hem Michaela och Victoria och Wille :) bloggar mer imon eller ikväll pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback