Äntligen hemma..

Från en go helg i Helsingborg med fotboll varje dag! Love life!❤ Stannade vid en restrurang med familjen norrman och bråten, mysigt! Vi kom trea i b-slutspel. Riktigt segt att vi åkte ut mot eskilsminne för dom var verkligen INTE värda det!! Dom var otroligt råa, tykna sa massvis med elaka saker till oss och var bara helt otroligt osportsliga, jätte tråkigt när vissa lag är så.. Blev kapad av en av dom också så mitt knä är helt.. Haltar osånt, så har jag kanske sträckt mitt revben, har svårt att andas, menmen.. Allt för fotbollen!! Älskar det❤❤ Så nu håller jag på och packar upp sen ska jag lägga mig i min nybäddade säng och mysa till en film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback