Theres no way i can make it whitout you

Filmen vi såg igår var jätte tråkig verkligen..
Sen när vi skulle sova var de så jäkla varmt och jag låg i mitten :0 men klarade inte av de så skulle jag lägga mig på golvet men de fick jag inte för Ebba så hon fixade hennes fåtöljer så jag kunde lägga mig där, vaknade sen mitt i natten och hade så sjukt ont i ryggen. Låg ju ihop kurvad där så jag la mig längst ut i sängen bredvid Ebba eftersom bråten tog så mycket plats!
Vaknade vid elva och gick upp käkade frukost sen ville bråten och Ebba bada så vi drog till sjövallen men de var iskallt så vi badade aldrig .
Så nu vi hos Ebba så ska hon packa för hon och kanske bråten sover hos mig idag. Sen ska vi till mig så jag får byta om och sen till bråten, bloggar mer där puss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback