Tillbaka till verkligheten igen imon..

Jag ser fram emot skolan imon men ändå inte.
Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen fast ändå inte..
Allt är liksom på både gott och ont!
Man kan inte vara vaken halva natten och kolla på film tex, inte vara ute med kompisarna på kvällen och ingen mer sovmorgon..
Och helgerna känns alldeles för korta för att man ska hinna göra något.
Har ju äntligen fått byta klass ser fram emot det otroligt mycket!!!
Hejdå äckliga 8a och hej 9b :D
Ska bli otroligt skönt att byta, slippa lite folk i min gamla klass.. Men kommer att sakna några utav dom :( och det kommer bli sååååå skönt att slippa vissa lärare!! kommer bli lite konstig i början men jag vänjer ju mig till slut!
Nu ska jag eller jag MÅSTE verkligen ta tag i skolan detta året!!
Sista året på himlaskolan.. Helt sjukt går i nian nu bara massvis med småbarn på skolan nu för vi är liksom äldst.
Kommer ihåg så himla väl när vi började sexan och jag var verkligen livrädd för 8orna och 9orna på skolan..
Gick aldrig in i cafet kollade inte ens på dom undvek dom så gått jag kunde..
Men nu går ju jag i 9an och dom yngre har ingen respekt alls! Jätte tykna och kaxiga helt sjukt!
Jag skulle aldrig vågat de när jag va så liten!
Menmen jag får stå ut slår till dom om dom jobbar sig allt för mycket ;)
9an sista året, nu jäklar ska jag ta tag i detta och visa att jag är faktiskt jävligt smart!!
Får väl se hur det går imon första dagen, godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback