minne för livet saknar redan!

har inte kunnat blogga p.g.a att det inte fanns något internet där borta..
 

kom ju hem igår, ååååh fy va kul de har varit, det har funnits många roliga dagar och även tråkiga men den sista dagen va ju roligast, alla gör ju spratt på alla! så himla kul, kletade in tandkräm i faddrarnas kuddar, spruta ner hela deras rum med parfym, la små bollar under deras madrasser, kletade tandkräm under hantag, och la tvål på toaletthålken osv! så grymt kul, så hade jag krig med rak gel med en av faddrarna! haha orkar inte skriva alla vi har gjort för dels har jag glömt av och det kommer bli as mycket text isf..
känns som att vi var borta i typ en månad och igår när jag kom hem känndes det som att det var en evighetsen vi var där, saknar alla dom grymma faddrarna.. dom är verkligen bäst!!
men det va skönt att komma hem slipper att gå och lägga sig klockan elva och slipper gå upp klockan åtta!
även fast jag somnade rätt tidigt idag och gick upp runt halv tio idag;) 
tog inte alls många bilder eftersom jag inte har någon systemkamera.. men om ni vill se bilderna får ni kolla på facebook: Emma Håkanson.
men ska lägga upp dom bilderna jag tog snart i ett annat inlägg för jag har dom på ipoden! 
ååh vad jag saknar det redan! och speciellt faddrarna..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback