ny duschad och fräsch!

duschade för en stund sen så nu ska jag föna mitt hår och sen platta de så får vi se när jag kan åka upp till ebba.
kanske inte blir så bra bloggning idag för ebbas data funkar inte och blogg.se appen laggar på min ipod kan inte logga in på den ingenting.. Men vi fårse förhoppningsvis fixar det sig.
Ikväll ska jag och Ebba ut och springa, duktiga som vi är ;) efter ett läger på tio dagar och man äter godis varje dag så behövs nog det!
men ska försöka fixa tidsinställda så det inte blir allt för tomt. 
hörs kanske sen då pusspuss.
bild från lägret <3


Kommentarer
carolina

I love you brother!

Datum: 2012-06-26 | Tid: 14:25:28
Blogg: http://carolinaabrandt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback