seg som faen!

hahah de är helt sinnes va jag och carro är sega idag, vi orkar verkligen ingenting..
vi spelade lite kort oså men sen så skulle vi dra ut och passa lite med bollen, ja de gick väl sådär ;)
passarna blev helt skeva in i dikena osv, vi orkade inte ens hämta bollen haha ååh herregud.
så nu är hon uppe och äter och jag sitter här nere i min ensamhet.
vi ska väl snart fixa oss och dra ner till nödinge och handla godis..
åker ju på konfaläger imon ich är borta i 10 fucking dagar.. sjukt segt.
så jag vet inte hur bloggningen kommer vara men, jag ska försöka blogga så mycket jag kan fårse om jag ens har internet också.
men vi hörs sen pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback