i want summmer!!!!

sorry glömde helt av att bligga förut..
slutade fem över halve tre idag, så efter jag hade kommit hem så gick jag och kelly ut och spelade lite fotboll..
men nu sitter jag vid datan och fixar lite med datan, raderar bilder osånt.
händer inget speciellt idag, sen imon och på fredag är de ju elevens val och jag blev ju helt själv på det jag fick, ingen jag umgås med som också fick det...
så jag ska prata med mamma och kolla ifall jag mfår vara hemma, för jag missa ju inte direkt något.
jag behöver la inte veta hur man tar svart vita bilder och framkallar dom?, vi lever på 200 talet inte 1800 talet!
så nu ska la ja leta efter lite bra filmer jag kan ladda ner och kolla på eller kolla på one tree hill :D
så om ni vet någon bra film typ drama,kärlek,skräckfilm eller något så kommentera! :)
sommaren förra året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback