YOLO-LWWY

hahhaha helt sjukt va kul det var igår, blev lite kaos med moppar osv, men vi löste de fick låna cissis moppe <3
så jag,amanda,brandt och bråten åkte ner och köpte ägg och lite sådant så vi åkte runt lite överallt och äggade;)
haha så jag och Amanda blev jagade av två jävla bilar så vi körde ju som idioter och försökte komma ifrån dom, men cissis moppe går inte så fort så vi fick ju åka in på massa konstiga jävla vägar, tills en av bilarna tillslut körde ner i diket! då kunde vi andas ut igen ;)
sen så mötte vi isak,arvid,linus och jonte och dom hade både ägg och tomater, jävla stollar!
och de var riktigt kul för dom vågade ju kasta på verkligen allt och alla! haha herregud helt sjukt, värsta LWWY känslan hahha nä men riktigt jäkla kul va det iallafall! men tråkigast va ju att de regnade så jäkla mycket så det va ju blött och skit kallt men de sket la vi i typ, nä men det var värt de ;)
sen så åkte jag och bråten hem till mig så kollade vi lite på film, men båda va skit trötta så vi stängde av och somnade direkt..
Carro åkte hem för en stund sedan så jag ska duscha sen ska jag plugga hela dagen, kul liv verkligen men måste för har typ 30 engelska glosor som vi har förhör på imon eller tisdag och hemkunskapen som skulle vara klar i fredags..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback