@cafeterian

Hej, sitter i cafet med Carro & Carro.
Jobbar med svenskan, vi ska skriva om ett sommar minne.
Man kunde välja om man skulle skriva om en händelse eller om man ville skriva om flera.
Jag håller på och skriver om konfirmations lägret! Sen när vi har skrivit det så ska vi rätta varandras eller ge typ respons positiv kritik och typ "det här kunde du skrivit på ett annat sätt" osv.
Vet inte när lektionen slutar men efter denna så har vi bara so kvar! :)
Sen ikväll så ska jag spela match med damerna :)

Ps, Brandt är den största fjårsen jag känner!



Kommentarer
Carolina

Hahaha puss Emma :D

Datum: 2012-09-04 | Tid: 17:03:24
Blogg: http://carolinaabrandt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback