Matkrig

Hejsan, var ju uppe och kollade på träningen med Ebba och Brandt, men dom stannade inte hela träningen utan dissa mig typ sista halvtimmen ;)
Så när jag kom hem så skulle jag och Kelly fixa kvällsmat.
Så när jag häller upp yoghurt så va Kelly as sur och typ kalla mig tjockis osv så jag blev as arg och tog hela paketet och kastade massvis med yoghurt över henne! Så tog hon min tallrik och tänkte hälla över mig men jag han och stoppa henne så tog hon hela sin hand i tallriken och sen kletade i min panna! Hahah sen börja båda asgarva xD så fula är vi så det skriker om de.
Men du ska jag lägga mig och kolla klart på det sista av filmen Grease som jag och Ebba började kolla på förut, godnatt :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du blogg?:

Skriv din text här:

Trackback